Mely településekről tudok rendelni és hova szállítotok házhoz?
Egyelőre csak Kecskemét-Méntelek, Ménteleki út és Méntelek tanya címmel rendelkezőknek érhető el a szolgáltatásunk és ezen címekre is történik a kiszállítás.
Milyen módon tudom a rendelésemet átvenni?
Házhozszállítással, illetve kijelölt csomagátvevő ponton személyesen.
Ha házhozszállítást kérsz:
A kiszállítás kedden és pénteken 16:30 és 20:00 óra között történik. A pontos érkezési időről a futár telefonon egyeztetni fog veled, hogy az átvétel biztosan megfelelő időpontban történjen.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy a rendeléseket az alábbi ütemezés szerint dolgozzuk fel és szállítjuk ki:
A hétfő 12:00-ig leadott rendeléseket kedden szállítjuk ki.
A csütörtök 12:00-ig leadott rendeléseket pénteken szállítjuk ki.
Amennyiben a megrendelés a megadott határidő után érkezik, a csomag a következő szállítási napon kerül kézbesítésre.
5000 Ft alatt a házhozszállítás NEM LEHETSÉGES! Ebben az esetben válaszd a csomagponton való átvételt.
Ha csomagátvevő pontra kérted a rendelést:
A megrendelt termékeket jelenleg hetente két alkalommal, kedden és pénteken lehet személyesen átvenni.
Átvételi cím:
6000 Kecskemét, Méntelek, Körtefa utca, Közösségi ház parkoló
A rendeléseket minden héten az alábbi ütemezés szerint dolgozzuk fel és készítjük elő átvételre:
A hétfő 12:00-ig leadott rendeléseket kedden lehet átvenni 15:00-16:00-ig.
A csütörtök 12:00-ig leadott rendeléseket pénteken lehet átvenni 15:00-16:00-ig.
Amennyiben a megrendelés a megadott határidő után érkezik be, a csomag a következő átvételi napon lesz elérhető.
Hogyan tudok fizetni?
Online bankkártyás fizetés SimplePay (lédig termékeink csak utánvéttel fizethetők az áruk mérlegelése miatt!)
A Simple Online Fizetési Rendszert az OTP Mobil Kft. fejleszti és üzemelteti. Az OTP Mobil Kft. az OTP Csoport tagja.
A szolgáltatást igénybe vevő vásárlók online vásárlások esetében választhatják a Simple egyszerű és biztonságos fizetési megoldását. Ekkor a megszokott módon, a Simple felületén intézhetik fizetésüket.
A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatása keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt a felhasználó, így a kártyabirtokos biztonságát szem előtt tartva a Simple tranzakciókat folyamatosan figyeli, s nem várt események megelőzésében nyújt segítséget.
MELYEK A TRANZAKCIÓ LÉPÉSEI?
A „Fizetés” gombra kattintva Ön átkerül a Simple fizetési oldalára, ahol a bankkártya adatai megadásával elindítja a tranzakciót.
A kártyaadatok megadását követően kérjük, ellenőrizze az adatok helyességét.
A tranzakció feldolgozása elindul a banki feldolgozó rendszerekben.
A fizetéseredményéről Ön e-mail útján is értesítést kap, valamint a Simple rendszere visszairányítja a webáruház oldalára.
Bővebb információ: https://www.simple.hu/Fooldal
Előre utalással
Megrendelést banki átutalás útján is lehet fizetni.
Szükséges adatok:
Kedvezményezett: Greenfarm Kft
Bankszámlaszám: 18203019-06021837-40010015
Megjegyzésbe kérjük feltüntetni a megrendelés számát.
Fizetés átvételkor
Mennyibe kerül a házhozszállítás?
5000 ft alatti vásárlás esetén a házhozszállítás nem lehetséges, csak átvételi pontra kérheted a rendelésedet! 5000-10000 ft között a kiszállítás díja 1270 ft, 10000 ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes.
Minden esetben azokat a termékeket kapom meg, amiket rendeltem?
Igen, de amennyiben a termék az adott pillanatban nem elérhető, a kiszállítás előtti nap
14:00 óráig keresni fogunk telefonon vagy e-mailben, hogy helyettesítő terméket elfogadsz e vagy
módosítsuk a megrendelésedet.
Egyes termékeknél (pl. karfiol, dinnye félék, káposzta félék… lásd a termék mellett feltüntetett
információt) a megrendelt súlytól az adott termék egység súlya eltérhet. 20% eltérés esetén
munkatársunk szintén keresni fog, hogy megbeszéljük hogyan módosíthatjuk megrendelésedet.
Nem vagyok elégedett azzal, amit kaptam, mit tehetek?
Amennyiben az áruátvételnél nem vagy elégedett a kapott áruval, lehetőséged van a futárunkkal a csomagban szereplő termékeket részlegesen vagy teljesen visszaküldeni. A részlegesen visszaküldött áruk esetén a futár a szállítólevélen kézi feljegyzéssel jegyzőkönyvezi az át nem vett áruk fajtáját és súlyát, melyről az eredeti számlával egy tekintet alá eső helyesbítő számlát küldünk emailben és amennyiben már előre kifizetted a terméket, annak bruttó értékét visszautaljuk számládra. Utánvét esetén csak a visszaküldött áru értékével csökkentett összeget kell kifizetned.
Amennyiben a vásárlást követően 24 órán belül a megvásárolt termékek felhasználása során a
termék belsejében kívülről nem látszó minőségi kifogást találsz, azt kérjük fényképezd le és küldd el nekünk a hello@frisszona.hu email címre, hogy gondoskodhassunk a termék cseréjéről vagy
jóváírásáról, hasonlóan a személyes átvételnél leírtak szerint.
Honnan tudom, hogy egy adott termék termelői?
A termékek mellett - amennyiben magyar és a termelő partnerünk hozzájárult, hogy megjeleníthessük Őt - megtalálod, hogy ki termelte a terméket és hol. Mivel magunk is termelünk paprika féleségeket és BIO levendulát, büszkék vagyunk rá, hogy e közösség tagjaként szolgálhatunk ki benneteket.
Mi legyen a csomagolással, amiben a rendelésem érkezik?
A termékek nagy részben papír alapú csomagolásban érkeznek, hogy újrahasznosíthatók legyenek, ezeket megtarthatod. Gyűjts szelektíven! Folyamatosan azon dolgozunk, hogy a termékeket lebomló és újrahasznosítható csomagolásba tudjuk összekészíteni, minél kevesebb műanyag felhasználásával.